Αθήνα, 5/5/2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Νότης Μαριάς για τις απεργιακές συγκεντρώσεις στις 6 Μαΐου για την Εργατική Πρωτομαγιά: Η κυβέρνηση εφαρμόζοντας το υπερμνημόνιο του Ευρωπαϊκού Ταμείου Ανάκαμψης κινεζοποιεί τις εργασιακές σχέσεις και καταργεί το οκτάωρο
«Η κυβέρνηση εφαρμόζοντας το υπερμνημόνιο του Ευρωπαϊκού Ταμείου Ανάκαμψης κινεζοποιεί τις εργασιακές σχέσεις και καταργεί το οκτάωρο» τονίζει σε μήνυμά του για τις απεργιακές συγκεντρώσεις στις 6 Μαΐου για την Εργατική Πρωτομαγιά ο Πρόεδρος του Κόμματος ΕΛΛΑΔΑ- Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Κρήτης, πρώην Ευρωβουλευτής Νότης Μαριάς.
Ακολουθεί το μήνυμα του Νότη Μαριά:
«ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑ -Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ, ΝΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 6 ΜΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις της 6ης Μαΐου καταδεικνύουν με τον πιο σαφή τρόπο ότι το μήνυμα της Εργατικής Πρωτομαγιάς παραμένει επίκαιρο όσο ποτέ.
Σε μια φάση που η ανθρωπότητα πλήττεται από την πανδημία, η Γερμανική Ευρώπη απαιτεί λιτότητα, βίαιη δημοσιονομική προσαρμογή και διάλυση των εργασιακών σχέσεων ως προαπαιτούμενα προκειμένου τα κράτη μέλη της ΕΕ να ενταχθούν στο περίφημο Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης.
Εφαρμόζοντας πιστά το υπερμνημόνιο του Ευρωπαϊκού Ταμείου Ανάκαμψης η κυβέρνηση με το νέο νομοσχέδιο για τα εργασιακά προχωρά στην κινεζοποίηση των εργασιακών σχέσεων των φτωχοποιημένων Ελλήνων καθώς:
-Καταργεί το οκτάωρο και επιβάλλει 10ωρη εργασία με ατομικές συμβάσεις,
-Αυξάνει τις απλήρωτες υπερωρίες,
-Καταργεί την υποχρέωση επαναπρόσληψης σε περίπτωση άκυρης απόλυσης,
-Φαλκιδεύει το δικαίωμα στην απεργία.
Και όλα αυτά ως πρώτη δόση των αντικοινωνικών μεταρρυθμίσεων στις οποίες δεσμεύθηκε η κυβέρνηση με το «Σχέδιο Ανάκαμψης» που υπέβαλε για έγκριση στις Βρυξέλλες προκειμένου η Ελλάδα να ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης, τα κονδύλια του οποίου δεν θα πάνε υπέρ του λαού και του τόπου αλλά αντίθετα μέσα από την «πράσινη και ψηφιακή ανάπτυξη» θα αποφέρουν και νέα κέρδη στις βιομηχανίες και στις τράπεζες του Ευρωπαϊκού Βορρά.
Η 6η Μαΐου αποτελεί αφετηρία για την ένταση των κοινωνικών αγώνων την ώρα που οι Έλληνες πολίτες αφουγκράζονται την αυγή ενός διαφορικού κόσμου».